zondag 2 juni 2013

shoplog eindhoven

ik ben vrijdag samen met een vriendin in Eindhoven wezen winkelen en heb daar nogal veel gekocht...
ik wou alles aan jullie laten zien dus veel plezier met kijken en lezen.


we zijn naar van haren geweest waar ik eindelijk een nieuwe tas heb gekocht.
ik loop al zo lang met mijn oude rond dat het tijd werd voor een nieuwe.
deze koste 22.90 euro.

 


 
natuurlijk zijn we naar de bodyshop geweest waar ik deze mango body mist kocht.
zo lekker!
hij kost 12 euro.
 




 
bij de douglas hebben ze de lijn i love en die hebben zon heerlijke geuren dat ik deze douche- badgel
wel moest kopen.
deze kostte 11 euro
 

 

bij de h&m hebben ze naast kleding ook beauty en deze hand lotion was afgeprijsd.
keihandig met dat pompje.
hij is van 3.95 naar 1 euro gegaan.

de hand lotion

 

bij de jamin verkopen ze voort Amerikaans eten en drinken. ik heb een fles Arizona meegenomen in de smaak groene thee met honing. die ik nu terwijl ik dit schrijf lekker aan het opdrinken ben.
deze kostte 3 euro en is in meerdere smaken te koop. 
 
bij de wibra verkopen ze beauty dingen ben ik achter gekomen en daar heb ik drie dingen meegenomen deze make up verwijderdoekjes. er zitten er 25 in en kostte 70 cent.

ook kocht ik bij de wibra reinigende poriĆ«nstrips.  ik had ze van de action al maar die zijn op en ik had het idee dat dit dezelfde zijn?
er zitten er 6  in voor 1 euro.

 

 

 
als laatste kocht ik bij de wibra deze verfrissende doekjes. er zitten 3 pakjes in met in elk pakje 10 doekjes. ik ben van plan om deze pakjes in mijn tas te doen om als er make-up uitloopt het heel makkelijk er even af te halen.
deze kosten 1 euro

 



bij de exucutieuitverkoop heb ik 48 haarspeldjes gekocht voor 50 cent!
geen geld. i love it


 bij de etos hebben ze miss sporty en ik hoorde dat die een bb cream zou hebben. ik was er best benieuwd naar en heb hem gekocht.
hij kost 3.50 en is in twee kleuren te koop. ik heb de lichtste.

 
alleen kwam ik er thuis dus achter dat iemand hem al eerder gebruikt heeft :(
bah
 
 


de inglot! zoveel love voor deze winkel. ik kocht dit keer een lipstick in de kleur 243. maar inglot we willen namen. volgens mij is de inglot in Eindhoven nieuw hij ligt in de buurt van de six.
hij koste 12 euro.

 

de lipstick
 

 


swatch. zon mooie kleur :)

 
 
als laatst zijn we nog naar de kruidvat geweest waar ik deze bronzer van catrice kocht. dit is de kleur 020 deep bronze.
hij kost volgens mij 4 euro.
 

 

het laatste wat ik gekocht heb is deze highlighter pen ook van catrice.
deze kost volgens mij 3.90 euro
highlighter pen van catrice


zoals jullie zien heb ik goed geshopt. van alles wil ik eigenlijk nog een review op de site zetten dus die komen nog. bedankt voor het lezen en tot snel.

groetjes Melissa
 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten