woensdag 5 juni 2013

how to: kwasten wassen

 
ik geef het eerlijk toe. ik was mijn kwasten echt te weinig. maar toen ik weer eens na mijn overvolle tafel keek en bedacht wat zal ik eens gaan doen zag ik mijn kwasten daar staan en dacht die mogen wel weer eens gewassen worden. ik ga jullie laten zien hoe ik mijn kwasten schoonmaak met lekker veel foto's. veel leesplezier.
 
 het belangrijkste dat je nodig hebt zijn natuurlijk kwasten.
 ik was mijn kwasten altijd met deze babyshampoo van de etos.
 

 de eerste is gewassen.
 ik maak ze eerst nat met lauw water.

 dan doe ik babyshampoo op mijn hand en draai met de kwast rondjes op mijn hand.
 

de shampoo er nog even af spoelen en de kwast dan in de juiste vorm doen.

 

 vieze kwast. blehhh
 oplaten drogen
 

 het duurt zolang
 nog één!

klaar! nu alles laten drogen.

 je handen worden er wel droog van dus smeren maar!
 zo droog
en daar staan ze dan allemaal weer lekker schoon en droog. klaar voor gebruik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten