zaterdag 15 juni 2013

shopaholic tag

hoii allemaal
wat past er nou beter bij mijn blog dan een shopaholic tag?
ik kwam hem pas tegen en dacht die moet ik doen.
ga er lekker voor zitten en lees verder.
veel plezier.

oke ik heb de vragen dus uit het engels moeten vertalen. duss.
laten we beginnen.

1. kan je jezelf een shopaholic noemen?
ehh jaah. als ik kan dan ga ik zeker wel shoppen. vaak in eindhoven omdat dat dichtbij is maar binnenkort wil ik naar rotterdam en utrecht. amsterdam en leiden heb ik ook al gehad.

2. hoe noem je je stijl?
ik heb niet echt een stijl vaak trek ik gewoon kleren aan waar ik zin in heb of die in de kast liggen. hier zou ik wel wat meer verstand van willen hebben maar oke.

3. welke winkel kan je niet uitkomen zonder iets te hebben gekocht?
 the bodyshop, vaak koop er wel iets. het ruikt allemaal zo lekker en wat ik al heb van the bodyshop verzorgt ook goed. de action, ik weet niet wat het is maar het is zo'n winkel waar je niet uit komt zonder iets te kopen. alles is daar zo goedkoop dat ik dan vaak denk van. ohh voor een euro kan ik het wel meenemen. en inglot, zo blij dat ie nu in eindhoven zit. ik ben er nog niet uitgekomen zonder iets te kopen ookal ben ik er nog maar twee keer geweest. maar oke..

4. heb je een shopoutfit?
nee, niet echt. ik draag met het shoppen wel altijd mijn Adidas schoenen en voor de rest gewoon kleren die makkelijk zitten.

5. wat heb je al  heel veel, maar blijf je kopen?
gezichtsmaskers, ik heb vier tubes en dan ook nog best veel losse zakjes. maar ik ben echt verslaafd aan die maskertubes ze zijn echt zo fijn.

6. wat is een kledingstuk waar je niet zonder kan leven?
jasjes voor over je shirt.

7. wat is een trend die je hoopt die niet uit de stijl gaat?
ombre-haar. ik heb het nu met een overloop van bruin naar blond. maar eerst had ik het blauw!
ik hou van ombre.

8. wat is jou fasionicoon?
ik ben eigelijk niet zo met kleding bezig. ik wil het wel gaan doen maar vaak kijk ik of er iets leuks hangt of die paspoppen.
.

nou dit was mijn shopaholic tag ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot snel.
x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten