woensdag 12 juni 2013

berichtje tussendoor

hallo allemaal,

ik zag dat ik al een tijdje niks geschreven had omdat mijn laptop kapot is en ben dus maar even achter de computer gekropen om snel een berichtje te typen.


ik zit nu in de proefwerkweek van havo 2 en als ik goed mijn best doe ga ik sowieso over na havo 3. dat is ook de reden waarom er deze week waarschijnlijk geen al te groot bericht komt omdat ik er vaak best lang mee bezig ben.
het zonnetje schijnt vandaag niet dus dat is balen. dat wordt binnen leren.
mijn woestijnratten zijn gisteren allebei overleden. allebei in hetzelfde hoekje met twee uur ertussen. hoe raar.
ik kijk vaak om de zoveel dagen even op mijn site om te kijken hoeveel bezoekers ik al heb gehad en elke keer als ik zie dat er weer iemand op is geweest ben ik echt weer blij. meestal gaat het dan om een iemand maar dat maakt mijn dag al weer goed. dus blijf vooral terugkomen. :)
als mijn proefwerken allemaal voorbij zijn ga ik voor jullie een lekker lang artikel maken.
als jullie nog ideeen hebben laat ze dan achter bij de comments.

xx melissa

1 opmerking: