zaterdag 11 mei 2013

zoeva

ohh, wat was ik blij toen gisteren de postbode langskwam.
eindelijk mijn pakketje van zoeva binnen.
ik had bij zoeva kwasten besteld.
de basic set. in deze set zitten 12 kwasten en een leren etui om ze in te doen.
de kwasten kosten 22.50 maar met verzendkosten erbij betaalde ik 27.50
je kunt ze bestellen op de site van zoeva.

de leren etui

alle kwasten van opzij
alle kwasten van bovenaf
                                     van links naar rechts: eye blender- smudger- foundation- blush- powder
     van links naar rechts: lip- lash/ eyebrow- duo cream liner- duo cream shader- crease- fan - shader- eye blender
 

nadat ik foto's had gemaakt ging ik ze uitproberen, en oh wat werken ze fijn.
zeker een aanrader als je nog geen goede kwasten hebt. ze zijn ook helemaal niet duur.
ook waren de kwasten goed verpakt zodat ze niet konden beschadigen.
om elk kwastje zat een apart zakje.

ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad en tot snel.


                         wat voor kwasten hebben jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten